Blog

Social Media . Źródło z pierwszej ręki.

recenzje klientów

Czego możesz się dowiedzieć?

Zanim zdecydujesz się na ofertę jednej czy drugiej firmy, warto zapoznać się z opiniami na jej temat. Poza opiniami w katalogach branżowych, możesz prześledzić wpisy w mediach społecznościowych, pozostawione przez Klientów, którzy już korzystali z podobnych usług danej firmy. Najprościej odnaleźć profil firmy na Facebooku lub Instagramie, jeżeli oczywiście firma takie kanały prowadzi. Dodajmy, że dziś stało się to normą, a firmy, które jeszcze nie promują się w ten sposób, albo nie nadążają za trendami, albo boją się bezpośredniej konfrontacji z opiniami Klientów. Czytając opinię bezpośrednio od autentycznych Klientów, możesz wstępnie wyrobić sobie zdanie o firmie i uniknąć niezadowolenia z usługi.

Zdjęcia jako relacja rzeczywistych działań.

Przy okazji czytania opinii, możesz również obejrzeć zdjęcia z niektórych zleceń. Pozwoli Ci to ustalić, czy firma rzeczywiście istnieje – działa i co najważniejsze, jak działa. Prowadzimy profile w mediach społecznościowych pod starą jak i nową nazwą firmy. Mając na uwadze ilość zebranych komentarzy na starym kanale, postanowiliśmy pozostawić go dla Ciebie. Niemniej zachęcamy do odnalezienia naszych nowych mediów, które dopracowujemy w kontekście komunikacji z Tobą.

Lajkuj i wspieraj!

Jeżeli Jesteś zadowolony/a z pracy ekipy, spraw jej przyjemność i pozostaw po sobie ślad w social mediach. Opinia nieraz cenniejsza jest od napiwku, a jednocześnie polecasz firmę kolejnym osobą. Takie działanie współtworzy system, który pozwoli promować te firmy i ich działania, które wpasowują się najlepiej w potrzeby Klienta. Pozwala to również podnieść poziom firm, które chcąc nie chcąc muszą się zmobilizować i dbać o stały wysoki poziom usług.